Dag 4 - Hur började mitt hästintresse

Jag har inget direkt minne av att jag började bli hästintresserad, nästan så långe jag kan minnas har jag gillat hästar och så har det bara rullat på. Däremot antar, och tror jag att min moster Maria, som har hand om Asta i veckan hade ett stort finger med i spelet.
 
Om man går igenom vad jag fått i födelsedagspresenter och julklappar, och kollar på alla grattiskort kan man redan från mitt första år se en tydlig trend av hästrelaterade presenter och motiv på allt från Maria (och Peter). Jag minns speciellt när jag var rätt liten och fick ett ridläger (endagars i och för sig) i present tillsammans med en hjälm och ridbyxor. Fullständig lycka! Så jag tror nog som sagt att Maria har skapat mitt hästintresse till en viss del i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0