Dag 10 - Mina drömmar

Så långt som jag har funderat och drömt om hur mitt liv ser ut har jag tänkt och försöker stäva mot någonting sånt här:
Jag vill bo utanför, men nära en större stad på en gård med stall, ridbana och ett fint boningshus. Det ska finnas fina hagar och ändå inte vara allt för stort och absolut inte upplevas som snobbigt - men ändå ha den där lite lyxigare, fräsha känslan. Vitmålad, öppen sadelkammare och så öppna boxar som möjligt. Jag ska ha ett jobb som jag trivs med och som har en lön som jag klarar av att leva på. På gården vill jag ha en eller två tävlingshästar som är mina, kanske ett eller två ston att bedriva en liten avelsverksamhet med och så några inackorderingshästar med tillhörande, trevliga ägare så det inte blir så ensamt. Jag vill också ha en hund med mycket mysigt hår som springer omkring på stallet och är lagomt mycket uppfostrad, sådär så det blir trevligt med lite olydnad om ni fattar?
 
Och så vill jag väldigt gärna ha kvar Asta så länge hon lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0