Dag 1 - Presentera dig och din häst

Ja, jag heter ju då Sara Juul och är för tillfället sjutton år. Den femte oktober blir jag myndig och en av mina stora önskningar skulle vara att få en helst guldfärad folkvagnsbubbla. Jag går på naturvetenskapliga programmet på gymnasiet i Lycksele, där jag också bor tillsammans med min familj. Det är tillsammans med min lillasyster Lina som jag har Asta.
 
Asta är ett sjuårigt halvblodssto. Så mycket mer ren fakta om henne vet jag inte, men hon är en genomsnäll och trevlig häst som alltid gör sitt bästa för att vara till lags och tycker det är roligt med det mesta även om hon föredrar att ha en annan häst (eller för all del människa) som går först och kollar att det är lugnt.
 
En längre och utförligare presentation av oss finns att läsa här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0